Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 18 aug 06, 11:58
Spillemessig synes jeg årets sesong har vært klart bedre enn fjorårets. Men vi har dessverre gjort altfor mange enkle feil defensivt og i tillegg oftere hatt marginene mot oss enn med oss. Jeg nevner hjemmekampene mot Brann og Ham-Kam som vi burde vunnet, men spilte uavgjort i begge. Hjemme mot LSK burde vi hatt uavgjort, men tapte 0-1. Hjemme mot Lyn tapte vi 1-2, men burde egentlig vunnet. Minst hatt uavgjort. Det hadde blitt mange viktige poeng om vi faktisk hadde tatt disse poengene. Merker jeg blir irritert bare jeg tenker på disse kampene igjen.

I fjor ble vi omtrent rundspilt hver gang vi spilte på bortebane. Slapp til over 10 sjanser i mot hver kamp. I år er det vel bare borte mot Molde og Ham-Kam hvor vi har fått kjørt oss. For øvrig har det vært store fremskritt.

Derfor er det synd å konstatere at vi fortsatt sliter i bunn... og når alt kommer til alt så er det tabellsituasjonen og poengene vi sanker som teller, og da kan vel ingen FFK-supportere si seg fornøyde med sesongen så langt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340