Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 06, 19:38
Opprinnelig postet av FFK1903

Utfra egne forhåpninger så er jeg ikke skuffet om vi beholder plassen, men etter Eggens lokkende på-øvre-tabellen-plassering er jeg skuffet. Dette sa han uten de nye forsterkningene til og med!

 

Bare vi ikke blir en nytt Odd-lag som egentlig bare spiller i Tippeligaen uten å gjøre så mye utav seg, da tror jeg fort publikumsinteresser sakte men sikkert forsvinner også. Er ikke mange som gidder å se et anonymt lag midt på tabellen, så da er det kanskje bedre at vi enten spiller spennende kamper i bunnen (så lenge det går bra til slutt) eller i toppen av tabellen.

Publikumsinteressen trur jeg ikke det vil være å si  noe på - så lenge vi ikke rykker ned. Tanken på å være en "middelhavsfarer" er ganske så forlokkende sammenliknet med de to foregående - og denne - sesongene. Det er en påkjenning for kropp, sjel og hjerte, det å ligge nedrykkstruet på tabellen.  Tror du virkelig det kommer færre personer dersom vi hadde lagt på plassen til Odd, med 25 poeng? Det nekter jeg å tru...

 

Grunnen til at mange av laga "midt på tabellen" ikke har tilskuere er fordi laga ikke har noen historie, mangler lokalt engasjement, osv. Engasjementet og historien kan ingen ta fra oss - og det er viktige ingredienser for å trekke folk.

 

I tillegg er det faktisk slik at det er morsommere - men kanskje ikke så spennende - å se laget man heier på vinner... Det gjelder spesielt for de som ikke er så hardcore fans.

 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340